Očajnici ne dobijaju svoj deo kolača

недеља, 21. мај 2017.

Očajnici ne dobijaju svoj deo kolača


Svakome prija pažnja i ljubav. Onaj ko kaže da mu ne treba nečija pažnja, laže. To nije ništa ružno i ne treba da se krije. Međutim, šta je problem? Ljudi su postali očajni. 
Dele se na dve grupe: 
-Oni koji pristaju na sve, samo da ne budu sami 
-Oni koji precenjuju sebe.

Ovi prvi su uvek u vezama. Iz jedne u drugu. Reći će vam da su zaljubljeni i da tek sada osećaju pravu ljubav. Sve pre toga nije valjalo. Za bivšu devojku/momka će reći sve najgore, jer se uvek na kraju ispostavi da je to bio samo kreten/kučka. Nikada nisu oni krivi. Tako će i sadašnji partner postai đubre, onda kada dođe neko novi.


Ne žele da priznaju da je i sadašnji partner đubre i da im je veza čisto gubljenje vremena. Zbog osećaja pripadnosti, žmure i ne slušaju. Pristaju da budu u nekvalitetnoj vezi, samo zbog tog osećaja. Ujutru, dok peru krmeljive oči, mogu sebi da kažu Ja imam nekoga. Nema veze što u suštini nemaju i nikada neće imati, oni se zavaravaju, lažu.
Takvi ljudi u jednom trenutku, koji uvek dođe kada se najmanje nadaju tako jako padnu na dupe, da oporavak traje mesecima. U jednom trenutku požele da grade zajednički život sa partnerom, ali sa pacijentima se ne gradi život. Svako spuštanje na zemlju je bolno.

Oni koji precenjuju sebe

Oni su posebna kategorija. Dugo sam spadao u ovu grupu, misleći za sebe da sam Bogom dan. Životne prilike su mi pokazale da i Nad carem ima car i da je lepo imati samopouzdanje, ali ne i biti narcis.
Mnogi ljudi kada razmišljaju o vezama, imaju spisak zahteva. Striktno znaju šta traže i žele. Njihov partner mora biti takav, takav i takav... Dugačak spisak zahteva. I to je to. Na tome baziraju potragu za partnerima.
Međutim, na jedno pitanje nemaju odgovor. Šta oni mogu da pruže nekome? Kada ih to pitaš, uvek nastane tišina.


Mnogi će reći kako oni pružaju ljubav, poštovanje, podršku, duhovitost, zabavu, dobar seks i tako u nedogled.  Oni su svemoćni i pružaju sve. Ipak, kada bi malo realnije sagledali činjenice, shvatili bi da ne postoji osoba koja može pružiti sve. Niko nije savršen, jer taj pojam ne postoji, izmislili su ga dokoni ljudi.
Kao i vi, svako ima svoje mane. Ukoliko želite da se vaše mane tolerišu, morate i vi tolerisati tuđe.
Sagledajte objektivno svoj život. Ocenite sebe. Da li vas prijatelji doživljavaju kao duhovite? Kada ste poslednji put bili oslonac nekome? Kako se odnosite prema sebi, to je najbitnije? Iz ugla posmatrača sagledajte sebe, shvatite šta vi nudite, pa tek onda tražite nešto zauzvrat.

Postoji i dodatna grupa, meni omiljena: Oni koji nisu u vezi i hoće da crknu zbog toga. Slični su kao prva kategorija, samo manje očajni.  Ne shvataju da ukoliko nisi sam sebi dovoljan, partner ti tu ne može pomoći.


Ne verujem u teoriju o dve polovine. Ona je moja lepša polovina, ja sam njena jača polovina.
Sebe ne doživljavam kao polovičnog čoveka. Najbolje je kada znaš da si celina i treba ti još jedna celina, da budete dve celine. Da vam bude zabavno. Bez slika na društvenim mrežama, koje govore Vidite, mi se volimo. Koga briga da li se vi volite? Lepo vam je i bez te celine, jer ste sebi dovoljni. Ne treba vam niko drugi, da bi ste se definisali.

Sve me to podseća na parove koji ne mogu da imaju decu. Dokle god nešto očajnički želiš i stvaraš sebi pritisak, to ti neće doći. Nije im lako, ali sav taj stres ubija lepotu življenja.
Nedavno sam čitao tekst o ciljevima i bio je dat primer žene koja ne može da ima decu, a očajnički ih želi. Terapeut ju je upitao Šta biste uradili ako bih vam rekao da nikada nećete imati decu? Da li ćete se ubiti, ili ćete ceo život kukati na nepravdu? Ili ćete jednostavno živeti život najbolje što umete.

Koliko god ružno zvučalo, očajnici ne dobijaju svoj deo kolača.

0 коментара :

Постави коментар