Da su trebli da te jašu, rodio bi se kao magarac, a ne čovek

четвртак, 9. новембар 2017.

Da su trebli da te jašu, rodio bi se kao magarac, a ne čovek


Nesebično ćete se dati nekome ko će vam na kraju uvaliti šipak. Ne mislim samo na partnere, već generalno na ljude. Jednostavno, to je vaša dijagnoza. Javlja se pitanje: Da li vas to čini srećnima? Ako ste hiljadu puta zažalili zbog toga i bili povređeni, onda je odgovor NE. Postoji i terapija, jednostavno prestanite.
Ne volim one izgovore, tipa Ja sam takav kakav sam, ne mogu da se menjam. Naravno da možete. Sve je podložno promenama, a naročito ljudi. Samo je potrebna volja i motivacija. Ako vas tuđi bezobrazluk ne motiviše, onda može sopstvena sreća.


Ja uvek imam dva lica. Jedno je za one koji me vole i poštuju, a drugo za one koji me povrede. Pre svega, poštovanje mi je daleko bitnije od ljubavi. Hvala bogu, imam ljude koji će me voleti i vole me već dvadeset i kusur godina. Poštovanje je nešto što ne pada sa neba, već se zaslužuje. A neće se dobiti stavom Radi mi šta hoćeš, kod mene je sve dozovoljeno. Pa niste vi Crveni krst, aman.
U početku, kada mi neko postane drag, oseti moju pozitivnu energiju. Uvek sam tu i trudim se da budem dostupan. Zbog prijatelja i devojke se mogu žrtvovati koliko god je potrebno, ali... Uvek je potrebno dobijati isto onoliko koliko daješ. Čim primetim da dobijam manje parče kolača, a ja dajem celu tortu, sa sve višnjom na šlagu, počinjem da se hladim, dok ne postanem poput Rumenka tek izvađenog iz frižidera sa sladoledima.
To je moj univerzalni recept. Nekada zavidim sebičnim ljudima, ali onda shvatim koje je to zlatno pravilo poštovanja i samopoštovanja.

Prema ljudima se uvek ophodite onako kako se oni ophode prema vama i nikada im nemojte dozvoliti da se ponašaju onako kako vi to ne želite.

To je cela filozofija, kraj priče. Gde onda grešimo? Neko nam postane drag, pa mu dozvolimo da nas jaše. Uvek smo tu za prijatelja koji često ima preča posla nego da se nađe nama u nevolji, trpimo ludosti partnera koji samo gleda svoju sreću i svoje potrebe, na poslu radimo i ono što nije naš posao, kako bi se sve obavilo na vreme, dok drugi hvataju krivine.
Znam da će neki ljudi opet reći Ja sam takav i šta da radim. Takve ljude smatram nisko inteligentnim. Ukoliko radiš ono što je štetno za tebe, za nekoga koga boli svaki organ za tebe, onda si glup. Nisi dobar čovek, već budala.



Kod mene su ljudi uvek na kastingu. 

-Dobar dan! 
-Dobar dan! 
-Izvolite smestite se. 
-Hvala lepo. 
-Izvolite vodu, sok, kafu, sve što poželite. 
-Hvala, baš ste ljubazni. 
-Izvolite savet, pomoć i podršku. 
-Hvala još jednom. 
-Šta imate da nam pokažete? 
-Nema trenutno ništa, jer mene interesuje samo šta ćete vi meni pokazati. 
-Sledeći!

Posle tog Sledeći, oni Prethodni uvek žele da se vrate, ali ti lepo napraviš delete, pa još i isprazniš Recycle Bin i, sve i da hoćeš, ne možeš vratiti kandidate koji su otpali.

Život ide previše brzo, kao na traci u fabrici i ti jednostavno nemaš vremena za skupljanje neispravne robe.

0 коментара :

Постави коментар