Pokaži mi svoje telo

петак, 27. јануар 2017.

Pokaži mi svoje telo


Društvene mreže odavno služe za promociju svog tela. Poput ličnih oglasa, prodaju se grudi, zadnjica, mišići i automobili.
Nedavno mi je neko rekao Naravno da se na instagram izbacuju samo slike na kojima si srećan, nasmejan, piješ piće, uživaš sa društvom. Neću se sigurno slikati kako plačem noću u sobi. Postalo je bitno slikati se u diskoteci, gde barem na par sati svako može biti kralj. Svi piju svoje piće, flertuju, nasmejani su i žive život kao da ne postoji sutra. Nebitno je što se u sebi preslišavaju da li će imati za taksi, ako naruče još jedno piće.


Šta poručuju devojke svojim fotografijama? Na predavanjima iz neverbalne komunikacije smo učili da velika usta označavaju senzualnu ženu. Devojke koje nemaju puna usta, trude se da tu senzualnost nadomeste pućenjem. 

Na taj način poručuju da su seksualno aktivne i zavodljive.

Često je tu i ozbiljan pogled, koji  bi trebalo da označava jak stav. Dakle Ja sam senzualna, jaka žena, svesna svoje seksualnosti.
Sa druge strane, nije mi jasno čemu ozbiljna faca na svim tim fotografijama? Ne mogu te shvatiti ozbiljno ako izbacuješ hiljadu istih fotografija, praveći grimasu koju je neka starleta patentirala, misleći da si zbog toga dobro parče mesa.
Takođe su popularni i belfie, fotografije na kojima se devojka slika otpozadi, stavljajući u prvi plan svoju zadnjicu. Ako to nije poziv na seks, ne znam šta je onda. Verovatno će se uskoro pojaviti i vaginelfie, a patentiraće ga Kim Kardašijan.


Da pređeno na muškarce. Devojke i nisu toliko kritične, koliko su momci postali. Iako ne postoji još izraz za to, ali više ima muških starleta, nego ženskih.
Klasičan primer je frajer koji odlazi redovno u teretanu i želi da ceo svet zna za to. Pre svega, svaki vid zdravog života je za pohvalu i bolje je promovisati teretanu, nego cigarete.
Međutim, zadizanje majice u ogledalu više priliči ženama nego muškarcima. Imaš izvajane trbušnjake, vredno si radio na njima. Pa šta? Da li sada sve devojke treba da padnu u nesvest zbog toga? Muškarci na taj način poručuju Vidi me, ja sam jak i muževan. Imam jako telo i mogu da izdržim dugo u seksu. Zaljubi se u moje pločice, molim te, vredno sam radio na njima.


Uz trbušnjake ide i pogled ispod obrva, koji poručuje Vidi me, ja sam opasan frajer (koristio bih neku drugu reč, ali neću da budem vulgaran). A gde je pogled, tu su i obrve. Nemam ništa protiv sređivanja obrva, ali sa merom. Mislim da ću pre razumeti kvantnu fiziku nego nečiju potrebu da ima dve tanke crtice umesto obrva.
Koje su tvoje preokupacije, frajeru? Da li si dobro počupao obrve? Da li si namazao dovoljno mleka za telo? Da li ti je levi biceps veći od desnog? Da li je neka devojka primetila i pustila balicu na tvoje telo?
Kako se sedi u kafićima? Muškarac se zavali u stolicu, jer na taj način poručuje Ja imam samopouzdanje.
Žena prekršta noge, jer želi da poruči Potrudi se, pa saznaj šta krijem između nogu.
U klubovima? Želja za pripadnošću je zamaskirana željom za seksom. Problem je što su mnogi ljudi pomešali ova dva termina. Neko ih je ubedio da se do ljubavi stiže preko kreveta. Smatraju da je bitnije pokazati svoje grudi i mišiće, nego svoju ličnost. Zašto? Zato što izgledaju onako kako zahtevaju društveni standardi. Daju sve od sebe da izgledaju poput modela u časopisima. Za svoju ličnost nisu sigurni. Previše je tu mana, nesavršenosti i strahove. Ko će ih prihvatiti takve, kada ni sami sebe ne mogu prihvatiti?
Kroz vekove smo slušali jednu poruku Muškarac sme, žena ne! 
Ako muškarac menja partnerke, on je mačo, a žena je *****. Vremenom su ljudi prihvatili ovu tvrdnju kao zakon fizike. Zbo toga su žene morale da infiltriraju svoju seksualnost, jer je postalo sramota da žena kaže Imam potrebu za seksom. Odakle tebi pravo na potrebu za seksom? Žena kojoj treba seks je *****!
Razgovarao sam sa psihologom, koji je ovaj problem proučavao mnogo ozbiljnije od mene.
Žene su učene da potiskuju svoju seksualnost, dok su muškarci učeni da je naglašavaju. Zbog toga žene na selfijima prave ozbiljnu facu, jer kažu Iako ti nudim svoje telo, ja sam i dalje ozbiljna. Muškarac je ležeran jer on poručuje Da, nudim ti svoje telo i ti treba da mi budeš zahvalna!
Tokom svog rada u mentalnoj instituciji, psiholog mi je objasnio da većina žena ima potrebu da naglasi svoju seksualnost. Pacijentkinje hodaju zavodljivo, uvijaju se, otvoreno flertuju sa muškarcima i otvoreno, bez ustezanja pozivaju na seks. To su iste te žene koje pre dolaska u bolnicu nisu smele da ispolje svoju seksalnost. Razlog je u tome što većina mentalnih bolesti otklanja moralne barijere, a naročito zabrane.
Da li se, pokazivanjem svoje seksualnosti, ljudi brane? Na taj način oni potvrđuju svoje vrednosti.

Vidi me, našminkala sam se. Ne možeš videti moje nesavršenosti, jer imam puder.
Vidi ti mene, nekada sam bio nizak, a sada imam pločice. Moja visina više nije problem.
A vidite mene, imam veliku, čvrstu guzu. Izgledam kao Kim Kardašijan i Dženifer Lopez. Znam da ne mogu biti bogata i uspešna poput njih, ali mogu se bar na tren osećati uspešno, jer uspešna je ona žena koju bi svi da ****.
A vidite mene. Spavao sam sa stotinama žena, dakle, ja sam uspešan, jer uspešan je onaj muškarac koji je ***** stotine žena.

Telo telo telo telo telo telo. Sve se svodi na telo. U redu, nemam ništa protiv. Ali, onda se nemojte ljutiti ako vam neko kaže da ste glupi, ili površni. Kako bi ti ljudi mogli da znaju bilo šta o vama, kada im to ne pokazujete? Ja znam da li neko ima izražene mišiće, ili čvrste grudi, ali ne znam ništa više o toj osobi. Zbog toga dolazi do osuđivanja.
Možda bi bilo jednostavnije kada bismo živeli u svetu gde nije sramota nuditi se. Onda bi sve bilo otvorenije, ne bi se ljudi maskirali na društvenim mrežama.
Ili to više i nije pitanje seksualnosti. Možda je to samo izgovor.

 


Ljudska psiha je kao kurje oko. Imao sam ga pre dve godine i znam o čemu govorim. Počeo sam da kopam, ne bi li ga uklonio, ali nije prolazilo. Zašto? Što sam dublje kopao, nailazili su novi slojevi, nisam ni znao koliko je duboko.

0 коментара :

Постави коментар